DeaR... MisS TeDdY

Thursday, July 22, 2010

F.R.I.E.N.D.S


after 3 years... guys see u all next 3 years..



we are @ K.A.M.I



...purples everywhere... i loving it!!!






on that day... i, tyah n khai.. going somewhere in PJ.. looking for JM Beriani.. n a person called Jamilah Sobrina Abdul Halim.. after 3 years, kitorg x penah jumpe.. that time bile jamie@sob pergi membawa diri nun jauh ke Melaka.. huhuhu.. aduyai sedih... xnk nangis2.. nnt banjir blog nie plak...

pe mksd FriEndShip pd korg? somehow aku tertanye2... ape bende yg dinamakan friendship ea? kwn time susah & senang ke? kwn seumur hidup ke? kwn seperjuangan ke? pe plak bezanye dgn Friend 4 eva?

pd aku kwn.. sahabat.. rakan.. they all have the same meaning. but the different is mcm mne aku treat diorg sbg rakan ke, kawan ke or x pun sahabat.. org ckp aku ske berkawan.. = making friend is my favourite... tp kn de jgk org yg aku x dpt buat either sbg kawan, rakan or sahabat.. due to some other reason... most people say that kawan biar beribu, bercinta biar satu... hah...? tp kata2 nie highlight psl kawan2 je...

btullah kata2 pertemuan & perpisahan adat manusia biasa... sama spt berkawan & bermusuh.. tp kt snie aku x suh korg bermusuh plak yer.. anywy, spjng aku knal pe itu kawan,rakan, sahabat... aku de kisah tersendiri dr sjak aku knal smp skrg... we've been together quite long... almost 17 years... starting from 5 years old until now on.. but it could be death the only reason why we're not together... i pnah ada rasa benci yg amt sgt pd die.. n penah aku wt mcm2 pd die masa zaman dolu2... tp kn kuasa TUHAN yg maha besar tue membuatkan kami kenal sbg kawan smp skrg... dr pra-sek smp ke sek men... kita bersama.. mgkn berjauhan skjap.. sbb die bertuah dr aku.. tp skli lg kita ditempatkan satu kwsn yg sme w'pun U yg berlainan... penah aku jnji dlm diri... utk buang perasan benci pd org lain sbb kasih & sayang yg ALLAH bg itu sgt bernilai maknanya... tak boleh nk samakn dgn money... bile egat blk kisah itu, brulah aku rse betapa bernilainya mksd kawan,rakan or sahabat yg aku anggap xde bezanya antara sume tue... bile t'kenang memori lalu... betapa PEMURAHnya DIA...

pe yg aku harapkn spnjg aku hidup... mmg nk kenal org sbnyk mungkin... biarlah knal dr mata hati... bkn sekadar di hujung jari... n kepada2 kawan2 yg masih knal aku... do contact me... mgkn kita lost contact 4 a long time... but now on, kita smbg blk connection yg dh kita cipta sblm ni... n kepada yg blum de network... moh kite expand sme2 connection & network tue spy sesuai dgn kata2 " KAWAN BIAR BERIBU, BERCINTA BIAR SATU "

No comments:

Post a Comment